FAKTA

 
• Jag måste göra något HELA tiden, klarar inte av att sitta still, framförallt på rasterna i skolan, mina vänner fattar..
 
• Jaden Smith är snyggare än Justin Bieber och alla i 1D, enligt mig har han typ utseende som en Guuud! 
 
• Jag hatar när folk tyo ska "leka" bebisar, typ prata i bebis röst och låtsas vara gulliga, annan sak om man typ gör ett skämt av de, men nej de e såå irriterande, vet inte varför egentligen
 
• Jag är jätte blyg för folk jag inte känner så bra men när jag känner någon är jag så långt ifrån blyg man kan komma..
 
• Min kärlek till MER är obeskrivlig, apelsin MER, kan man inte slå herrejävlar vad de är gooott!
 
• Jag är kär. tror jag
 
• Beyoncé har väärldens bästa röst och snyggaste utseende, skulle mer än gärna vilja byta med henne. 
 
• Om jag skulle döpa om mig skulle jag vilja heta Zoey eller Chloé 
 
• Jag hatar råttor, möss, hamstrar.. och liknande djur
 
• Jag skrattar åt allt hela tiden, får kopplingar till allt och får massa olika bilder, haha, så ingen annan fattar... bara Emma, hehe, hon fattar! ^^
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag har ju en viss talang. Är lite bättre än alla andra förstår du. Så förstår de mesta, smart tjej här!
love u mitt bajsss

2012-10-03 @ 16:02:01
Postat av: Ellinora

Gå in på youtube och sök på find you somewhere jaden smirh , gillar du jaden kommer du älska den ! :)

2012-10-06 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0