Bus eller godis...

Hei Hei, igår va jag hos Frisören och fixade mitt hår, gjorde lite ljusa slingor och sånt, åt lunch i stan med pappa innan jag åkte hem och träffade Melina som är i Skåne på höstlovet, vi bakade och hade de allmänt trevligt! 
Senare på kvällen träffade jag Ebba, vi cyklade runt i typ hela Viken tills vi såg Oliver och Fredde i två AS BALLA dräkter gå bus eller godis, vi gick hem till Ebba och klädde Ut oss, jag va Snövit och Ebba va en zombie, sen gick vi lite bus eller godis med oliver och Fredde, trevligt. 
Ikväll blir det halloween firande (haha) hos Ebba, riktigt trevligt. Jag, Ebba och Marre ska fixa lite hos Ebba innan och käka pizza, så de blir nice!
Nu ska jag försöka bestämma vad jag ska va, Alllaaaaa tips är välkomna!! ;)
Visar en "dagens outfit" ikväll!!
 
 
Senaste från instagram, glöm inte att följa mig där! (@noraheterjag) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0