-

1. Vad är ditt mellan-namn? Stina, Elisabeth...

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Zoey eller Chloé

3. Är du i ett förhållande nu? nej 

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 

5. Vem var du tillsammans med sist? Jacob Lg.. tror jag, för ett TAG sen..haha

6. Får man fråga varför det tog slut? Ja de får man.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? vet inte riktigt, halvt kanske, haha

8. Vem vet mest om dig? Gud

9. Vad gör du på fredagskvällar? Hänger på Gården... hahah

10. Bästa filmen du någonsin har sett? typ LOL och Taken kanske.. kommer aldrig ihåg namnen på filmer..

11. Vad har du för ögonfärg? blå

12. Vad tycker du mest om på ditt utseende? hmm.. kanske mitt hår (dock är de såå jobbiigt) 

13. Är du kär? antagligen inte..

14. Röker du? usch nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja.. folk som är nära men såå långt ifrån..

17. Hur mår du idag? jag mår bara bra

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Noll, zero, 0

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? ojoj, sånt bra minne har jag icke

20. Bästa minnet från sommaren? Sports Camp, Vikenfesten, Skärgården, Kalles, Torekov... mycket har varit bra

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark.. typ haha

22. När var du där? hmmelihummelii, vet inte

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? ja

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Suecia

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? spelar ingen roll alls

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, höstlovet och Koopenhaagen.. MEN JULEN, SNÖN OCH SÅNT.

28. Sköter du skolan? ja, hyfsat tycker jag.

29. Vad hade du för betyg förra terminen? jag är en liten flicka, så hade inga betyg då

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? har absolut ingen aning!

31. Vilket ämne var det? --

32. Har du fått ig på ett prov? ja, men inte på lång tid

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej

34. Anser du dig vara intelligent? Tillräckligt..

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Detta året, 

36. Vilken va den värsta tiden då? har inte haft någon sån

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? nej

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej

39. Har du haft sömnproblem? bara om jag tänker på katter...

40. Hur ofta gråter du? nu för tiden är de några gånger..

41. Vad gör du när du mår dåligt? lyssnar på ledsen musik, snckar med min underbara vän.. brukar ofta byta til glad musik senare för att må bättre och strunta i allt! 

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Filippippaa

43. Vad är du rädd för? Katter, lastbilar (inte lika mycket längre)..

44. Vilken klass går du i nu? 8:an

45. Vilken skola? Vikingarnas Skola, vikenskolan

46. ditt favoritgodis? Choklad, Såna röd&svarta döskallar, dumle, geisha, halva meloner.. gillar de mesta.. :))

47. Vad vill du göra när du blir stor? Jag har inte tänkt så mycket på det, men skådespelare har jag alltid velat lite granna. 

48. Är du stolt över dig själv? tillräckligt

49. Kollar du på någon serie? "How i met your mother", "New girl", "The big bang theory", "modern family"

50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår.. tror jag

51. Har du lätt att få folk att skratta? beror på vem det är, men ganska

52. Cider elller öl? LÄSK :))

53. Har du några talanger? jag kan stoppa in min dator i min mun..

54. Vet du om någon är kär i dig? nej, tyvärr inte

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? ja, oftaskt antar jag

56. Vad står det i ditt senaste sms? "Ja!♥"

57. Hur lång är du? 161cm

58. Hur mycket väger du? 39.9, ahahha, 40kg

59. Vilken storlek har du på kläderna? typ 34, de beror på vad det är

60. Har du svarat ärligt? hyfsat.


Kommentarer
Postat av: filipippa

bajsrumpa, har nu döpt mig själv till filippippa norahora!

2012-10-17 @ 15:55:49
URL: http://filippab.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0