-

1. Är du singel? yeepp
2. Är du lycklig? Ja, jag antar det!
3. Är du uttråkad? Inte allmänt, men just nu...
4. Är du ledsen? Nej, jag orkar inte vara det längre! Nu är jag glad igen!
5. Är du italienare? ja.. (egentligen inte, men.. liksom de vore ju ganska fett)
6. Är du gravid? nej, inget jag tänker bli på ett låångt tag heller!
7. Är du full? Ja, varje dag, hela natten! (så seriös)
8. Är du en cooling? hallå!? det är jag Nora!? Klart som fan jag är c00l ! 
9. Är du från Irland? Nej, inte de heller..
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Si, ja, yes, oui..
 
 

Kärlek.

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske, jag tror att man kan liksom träffas och märka att det är kärlek sen lära känna varann och inse att det var sant. men inte att man bara ser varann sen är tillsammans.. haha
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, det tror jag alla har, men inget jag tänker låta "stå i min väg" (djup)
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Heela tiden, varje dag..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? vet inte, tror inte de faktiskt, om de inte varit att jag gilla den lite liksom! 
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? noo
6. Har du haft en hemlig beundrare? det vet jag inte, eftersom den var hemlig...
7. Är du kär? antagligen inte.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, planerade mitt bröllop när jag var typ 7..

 
 
10 saker; två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek. 
2. Hår eller ögon? Ögon.. och hår, ögon, hår.. vi tar Ögon. 
3. Katt eller hund? Hund!
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Svårt, både och! 
5. TV eller Internet? Internet helt klart!
6. Coca-cola eller Pepsi? Dricker oftast Coca-cola isf men pepsi är också goott!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Det beror på mitt humör
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Båda
10. MSN eller mobil? mobil!! hahaha
 
 
 

Har du nånsin…..

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja.. blev så ledsen när ingen letade efter mig när jag rymde när jag var liten, kändes som om dom inte ville ha mig! ;( sorligt! 
2. Brutit ett ben? Inte benet, men ben i kroppen liksom! armen tre gånger.. stabilt. 
3. Gjort nåt du ångrar? OOOoooh ja!
4. Hoppat Bungee Jump? Jag Vill och Ska.
5. Ljugit för någon du tycker om? antar det.
6. Ätit en hel tårta? skulle nog kunnat göra, men nej. 
7. Gjort bort dig offentligt? jajajajjaaa
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Min kyckling, kanin och framförallt Astisen, då grät jag i flera dagar ;((
10. Velat försvinna? För en liten stund, men inte övrligt eller allvarligt!

 
 

Vad/Vem..

Vad såg du på tv sist? Hmm.. nu är de någon intervju på Tv.. men "Project Runway Sverige"
Vems blogg läste du sist? Ems, där jag tog denna!
Vad åt du sist? Glass!
Vem pratade du med sist? Olga
Vem ringde du sist? Filippa
Vem messade du sist? Oliver
Vad läste du sist ”bok”? Gossip Girl i skolan
Vem pussade du sist? don't know.
Vem kramde du sist? typ Elin, FIlippa eller någon..?


Kommentarer
Postat av: Emmmmmaaa

Vad lika svar vi har ;ddd

Svar: haha, de va ganska självklara frågor också.. haha
Nora

2012-10-23 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0