HAPPY GIRLS ARE THE PRETTIEST!

Om vilken sekund så börjar "Top Model Sverige", favvo number 1 !
Nu har de börjat, tappade bort mig lite här. imorron blire skola för mig, men ingen träning ikväll. Har dushat och gjort inpackning. Pause nu och jag fortsätter klistra ihop detta inlägget.
Har börjat kolla på GG idag, dock börja jag med säsgong 4 vilket kanske inte va så bra, jag vet inte.
Ni behöver inte gissa vem personen i förra inlägget handlar om, tack.


ni känner inte att de bara kommer gammla bilder....

Kommentarer
Postat av: filippaj <:)

guuuud vad söt bild !! <3 <3

Hur tar du bilden med ditt hår sådär ?? det är sjukt coolt och sjukt fint!! :0 <3 <3 <3

2012-03-20 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0