11 Mars 2012

Fick en kommentar som jag tänkte börja med att svara på. Från Lina som inte hade någon blogg tror jag. Men hon undrade varifrån vi fick lapparna som vi satte ut ifrån, Vi gjorde dom själva sen så skrev vi ut dom, så de e inte så att vi har fått dom ifrån någon eller något eller så utan vi har gjort dom själva!
Jag träffade Filippa, Elin, Olga, Gabriella, Marika, Em & Filippa på UP-hallen där vi delade upp oss, konstigt nog för att sätta upp "Kony 2012" lappar, som vi då gjort själva↑ Jag, Olga, Elin & Gabriella satte upp lite över allt senare stack vi mot Filippa, där de andra va, sen käka vi lunch. Jag, Filippa & Olga käka hos Filippa, haha, höll på att dö av skratt. Sen träffa vi Em på Jollen, där vi hade ännu roligare, haha, riktigt skojj!
Nu ska jag tillsammans med mina systrar laga Tacos!:)
Iphone-bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en bra start på veckan! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-03-12 @ 01:40:03
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Emma

Halåååååja!

Klart du får länka mig, du kan också skriva att du har gjort designen och headern om du vill! <3

puss :*

2012-03-13 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0