Lås inte in dig i dig själv.

Ledsen att bloggningen inte är särskillt bra för tillfället, shit har inte bloggat sen i lördags!?
I söndags vart jag i varje fall på Vikvalla och städa, sen på kvällen så spelade vi match, vann med 6-0 men det gick sämst för mig. Måndag, jag va med Filippa sen vart vi ute och sprang. Idag. Gorde våfflor och fixade mitt rum, vilket inte gick så bra, pappa vart inte hemma och sånt. Ska snart dra mot träningen!

Tränar riktigt hårt faktistk, match i söndags, sprang på måndagen, fotboll ikväll, ska jogga+ imorron & sen så fortsätter de med träning tors & fre !! :D



Från Sofi Fahrmans blogg!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej,

nu har DU möjligheten att vara med i en tävling då du kan vinna ett Iphoneskal eller ett tillbehör till din Iphone, på min blogg http://isabellaaflaki.blogg.se/2012/march/vinn-ett-iphone-skaltillbehor.html#comment



Va jättegärna med/ kramar från mig !! :)

2012-03-27 @ 19:22:28
URL: http://isabellaaflaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0