Om jag blir bättre med tiden, om du har tålamod med mig.

Hallå hallå alla Gangsters! 
Idag har jag packat klart väskan, städat HELA mitt rum, (duktigt, jo jag vet, tack!), Följde även med Mamma & Pappa till deras "nya kompis" som nyss (två månader sen) fått en liten Schapendoes valp, Hedvig heter den, såå söt, svart & grå och hur len päls som helst! Direkt efter de åkte vi och köpte lite grejer till Doris som vi hämtar i övermorgon, wiii! Vi köpte hundbur till bilen, lite olika hundben, filtar... Nu är det bara själva Doris som saknas...
Imorron ska jag träffa Emma och hitta på något.. Sista dagen sen drar jag i två veckor, skönt och tråkigt på samma gång. 
 
 
 
Såå söt, kan inte vänta tills på Fredag, då jag får min egna lilla Doris! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0