Jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag.

Hallå Hallå alla gangsters! Ligger i min säng och försöker sova, men är inte alls trött. Hela vårt hus är topp städat nu och min väska är näästan helt packad, bara de jag laddar (kamera..) och lite sånt som ska ner imorron. 
Kommer sakna alla så mycket, känner att jag inte träffat typ någon på sista tiden, har varit alledes för upptagen med annat, men när jag kommer hem så har jag bestämt att jag och mina fina tjejer ska sova över och ha de bäst som vanligt. Jajja ska nog sova nu, ska upp vid 6 imorron...
 
Från när vi va i Skärgården, lovar visa fler bilder fårn den lilla "resan"(haha) senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0