10 saker om mig

• Jag är rädd för lassbilar
• Jag hatar att inte göra något, att bara sitta liksom, det måste hända något annars får jag panik
• Jag älskar att sova länge på morgonen, men tycker också det är mysigt att gå upp super tidigt och morrondoppa, till exempel eller något
• Jag gillar inte skräckfilmer, eller jag gjorde inte de innan, då hatade jag det, men har börjat gilla några ibland i alla fall. 
• Jag säger alltid "va?" när någon säger något, fast att jag hör
• Jag blir alltid på sama "humör" som låten jag lyssnar, eller känner igen mig i dom, eller kopplar ihop dom med något som hänt mig. 
• Jag önskar att jag började på cheerleeding när jag vart liten så att jag var grym på det nu
• Jag hatar när folk inte fattar skoj eller tar åt sig ifall man säger typ "mongo" eller "knäppis" eller vad de nu e..
• Jag vill gifta mig med en fransman..
• När jag blir äldre vill jag jobba som stylist, modedesigner eller något sånt. 
 
trevligt webcam bild....
 
tidsinställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0