Tro inte att du kan styra över någon annan

Lite ranodm bilder på oss
Vaknade imorse (ovanligt?) gjorde i ordning mig för att senare åka in till Gymnastik-jul-showen med Filippa J & Olga, vi kollade på den, önskar att jag aldrig slutade på gymnastik, skulle vara fett kul att gå nu (och vara bra) plus att man får jätte snygg kropp och de e ju aldrig fel...
Va med Filippa,  då vi fotade lite, sen träffade vi Emma, då vi satt på Jollen (Standard) och skrattade en massa. Senare stack jag hem käka, packa mina grejer för att senare åka till Filippa pch sova där, Emma va med ett litet tag också. Hade en toppendag helt enkelt;P

Kommentarer
Postat av: Alinas foto

sv: flera har frågat, kanske får sätta mig och visa någon dag på bloggen ;)

2012-01-08 @ 21:46:23
URL: http://alinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0