Slapp-söndag

Idag har de varit värsta slappdagen, men det är väl så de ska vara på söndagar?
Har bara suttit och degat i stort sett hela dagen. Fast lite vettigt har jag gjort, möblerat om mitt rum, gjort pannkakor (inlägget under) och.... Ja de va väl bara de, men jag har duschat och gjort mig Frech också!

Imorron är de måndag, ska bli rätt skönt men samtidigt förjävligt, men mest "rätt skönt" faktiskt, har syslöjd vilket jag inte haft förra terminen.
Ska nog va med Gabriella efter skolan också, saknar henne riktigt mycket, känns som om vi inte setts på evigheter fast vi båda va på träningen i fredags!
Bloggar från ipaden så jag kan bara ladda upp bilder från arkivet:/


Saknar sommaren! Längtar efter Kalles kaviar cup som vi ska till i år igen:)


Kommentarer
Postat av: Maja Alina

sv: tusen tack :D det är min lillasysters och den är från Vero Moda :D

2012-01-16 @ 18:12:14
URL: http://alinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0