Like a sunshine

Extremt Mobbade bilder på mig.. jag tyckte att dom vart balla i alla fall... (?)

Igår va jag tillsammans med Elin, Filippa & Olga på gården där vi även träffade Ebba & Mika +fler som vi inte va med. Ganska tråkig kväll, sprang mest runt och spela fotboll, standard. Ikväll må de bli roligare, riktigt mycket roligare.
Måste även berätta en sak från fotobollen igår hihi, Joo, jag & Emma vart tvungna att gå på toa i början utav träningen, så vi stack till simhallen som låg ungefär där. Så gick jag in på "min" toa, där någon hade glömt spola, Emma gick in på sin där de verkligen lukta riktigt äckligt, så hon sa att jag skulle lukta. Eftersom att någon hade glömt spola på min så kollade Emma ner i sin, där de ligger en GIGANTISK bajskorv, bara en enda, JÄTTE lång, haha inget papper heller, hahahaah höll på att dö av skratt, fy fan fattar inte hur man får ut en så stor korv;D
ÄCKLIG JAG ÄR MEN VART TVUNGEN ATT BERÄTTA, synd att jag inte hade mobilen med....

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAH,OMG! <3

FYFAN VAD SKOJ DET VAR! :D <3

2012-02-11 @ 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0