all I need to feel good again is love

Kom hem från Träningen efter att ha gått typ hel-halva vägen, då jag & Emma kommer på att vi glömt lite grejer, så vi sticker tillbaks & inser att det är låst, haha, sån tur va så vart Lowe (vår tränare) snäll att komma och öppna åt oss. Innan idag vart jag med Emma & Ebba, vi cyklade runder & blev väldigt skrämda utav några läskiga killar:s aaas läskigt, dock vart dom yngre än oss & vi kände dom, men ändåå!
Sen så stack Ebba hem, jag & Emma som vart mest rädda stack fort hem hämta träningskläder & käkade, sen träffades snabbt igen, och åkte till gården där vi träffade Ebba lite senare, sen vart de träning och nu sitter jag här, hihi. Väldigt kort sammanfattning om min dag.... *


Jag

Emma
Bilder från Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0