Jag är tillbaks, smartare och bättre än NÅGONSIN!

Hej Hej, är så ledsen över att jag inte bloggat alls på senaste tiden, Adrienne är här nu och det är så roligt, ikväll ska vi sova i tält sen imorron åker hon hem. Ikväll ska jag i varje fall uppdatera bloggen mer, det lovar jag. 
Det vart även avslutning på fotbolls skolan idag, 1000:- = check! härligt! Samlar alla mina pengar till den 31 Augusti då vi åker till Estockholmé ! Skolan börjar även nästa vecka, ska väl bli helt OK, dock börjar vi en fredag vilket är oehört puckat av vår rektor, liksom en helg mer kunde vi fått!? jag vet det är ju ändå helg, men man märker när skolan börjat även på helgerna... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0