För mörkare hår

Eftersom att jag vill ha mörkare hår men inte färga det så sökte jag på hur man kunde få mörkare hår naturligt. Eftersom att man kan bleka håret naturligt med hjälp utav citron och sånt där, men jag har aldrig hört hur man kunnat göra håret mörkare. 
Men nu har jag i varje fall hittat ett sätt jag tänkte prova, man tar en flaska och fyller den med hälften shampoo och hälften kakaoo, låter ganska konstigt men man gör det i varje fall två gånger i veckan så ska det tydligen bli mörkare, jag tänker i alla fall prova och sen kan jag skriva på bloggen om hur det gick. 
 
Jag såg även ett sätt där man kunde använda kaffe, dock vet jag inte hur men på något sätt skulle kaffe hjälpa att få håret mörkare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0