För att bli perfekt

Jag är en sån person som alltid strävar efter att bli perfekt eller framförallt att någon händelse och mitt liv ska bli perfekt. Det blir lite jobbigt efter som att jag vet att de inte kommer bli så som jag tänker att de ska bli, då blir jag bara besviken. Blir trött på mig själv, för jag blir alltid besviken efter att jag hoppats så mycket på något helt annat, de brukar oftast bli as bra men ååhh vad jobbigt. Det är som om jag önskar att jag vore någon annan jämt... vilket är ganska tröttsamt. 
Vet inte varför jag skriver detta men jag måste verkligen TA TAG I MIG SJÄLV och göra de jag vill och göra allt lite mer spontant för jag älskar spontana grejer, inte massa grejer man planerar..... tråkigt ju, dock gilar jag att planera t.ex fester, hur mitt rum ska se ut och sånt men de är inte riktitg samma sak enligt mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0