Things

5 Saker jag gillar

Mina vänner
Sötsaker
Min familj
Sommar
Att resa

5 som jag inte tycker om

Skolarbete, läxor...
Folk som bara bryr sig om sig själva, inte tänker på andras vilja och som pratar om dem själva hela tiden
att vara singel... haha omg
karuseller där man åker upp&ner, mår illa av det
Folk som "förlögligar" en hela tiden.

5 av mina favorit filmer

Strings atached (stavning)
Morgan Pålsson
En gång i Phuket
Kenny Starfighter
Sex and the city

3 händelser som jag längtar till

Liseberg på valborgs afton
Min Födelsedag
Stadium Sports camp med Adrienne
Kalles Kaviar Cup i sommar med Laget

2 "mindre" bloggar jag gillar

Denna tönten som uppdaterar dåååligt nuu..... :@
Sofia Boman´s

5 ställe jag vill besöka

California!!
new york
Mauritiuz (stavning)
Italien, igen
Krotien

4 grejer jag är rädd för

Döden
Katter, råttor...
Min mentor och träslöjdsläraren på min skola
mördare

3 Favorit "serier, tv-program"

Stylisterna
Wermland forever
Lyckan i LA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0