Mitt hjärta är öppet men alla bara strör salt.

Det gör ont, vad är det du inte förstår?

Har pluggat och varit på utvecklignssamtal idag, gick bra. Imorgon är det skola, precis som vanligt!

Ikväll har pappa varit i Danmark, tills imorgon, så jag, Olga, Hedvig & mamma åt tacos och dipp=)
Firade att pappa vart borta haha, nädåå.
Har inte kunnat fota eftersom pappa har lånat min kamera. Ska sitta lite vid datorn och sedan dejta kudden, sjukt trött jag är!


Dom två som betyder allra mest! Älskar er över allt annat! ni är bäst=D


Fjårtis låt, men orkar inte bry mig om allt snack, det är så här jag känner och thats it.

Kommentarer
Postat av: Ella (L)

awe, älskar dig !



alla har svåra tider i livet.

Så orättvist är faktiskt livet, men du vet att jag står vid din sida, alltid !

jag älskar dig. <3

2011-09-22 @ 18:51:08
Postat av: ida

följa varann via bloglovin ?:)

2011-09-22 @ 19:15:26
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: ida

sv: lagt till dig! :D

kram

2011-09-22 @ 20:33:33
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0