Maybe I'm crazy, but not crazy to let anyone control me

Har bytt bilder i designen nu, trött på dom gamla, dock, ska jag ändra mer.

Igårkväll sov Emma & Ella här, vi hade skojigt som vanligt! Fotade lite med vår lilla kamera men den har farmor & farfar just nu. Har bestämt mig för att köpa en nikon d90 också! Mycket bättre, då kan jag ha autofokus och köpa billigare objektiv, har velat ha den ett tag nu, har bestämt att jag ska köpa någon på blocket, så om någon vill köpa min kamera, så släng in en kommentar!

Lördag idag, inte har de hänt mycket, va med Emma & Ella imorse. Har varit sjukt trött, fått en ny cykel, vet dock inte om det blir farmor och farfars eller mammas gamla, Olga ska också ha en!


Gammal bild, ska fota imorgon har jag bestämt, då kommer det nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Hanna Santesson :)

HUR MYCKET ? :D

2011-09-11 @ 00:09:37
URL: http://hannasante.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket säljer du den för och vad får man till? :)

Köper den om jag får för mamma och pappa :D

2011-09-11 @ 15:08:30
URL: http://hannasante.blogg.se/
Postat av: Kajsa Nihlen - SKÅNES STÖRSTA BLOGGERSKA

hej:) Jag har just nu en tävling där du kan vinna

en miniplattång! Skulle vara jättekul om du var med och

tävlade.:)



Om du inte gillar reklam så ber jag så hemskt mycket

om ursäkt.

2011-09-12 @ 15:35:51
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0