Släpp dig fri, var galen.. då kommer du hitta någon som matchar din galenhet, inte som bara vill kolla på dig som är galen, utan som tänker som du, är som du.

Shit asså, jag är så jäkla taggad. Ska bli så jäkla lycklig, bara sådär helt plötsligt, hah.JAG ÄR SÅHÄÄÄÄR JÄTTE GLAD! jag vet egentligen inte varför, jag harl iksom ingen anledning eller så, men jag känner mig så jäkla kunglig och bra (haha, de där lät konstigt?) Men jag ska bara leva livt och ha de så jäkla bra, inte snacka skit, intebli ledsen för nåt, vara galen och jobbig, hah, nääråå. Men fan jag vill inte gå runt och ruttna ochsitta och leka vuxen som många andra. Jag är kung och jag är verkligen KUUNG! ska leva livet fullt ut och vara lycklig för det jag har och inte tänka på allt som skulle kunna varit bättre. Jag ska driva med folk och skämma ut mig jäkligt mycket på stan, för de e så jäklans roligt!
Jag ska ge kärlek och älska livet, skita i folk som skiter i mig för de e inte roligt längre. Jag ska banne mig ta vara på galenskapen och kärleken. Lev livet Nora, Leeeeeeev livet! innan livet lever dig!
HahahhahahahhahahahahahhahAHAHAHHAHAahahahhahahehehahhehhahehahehhahahhohoohehhuhiihihahahahhhahha
Fyfan asså, är så jäkla glad och speedad, jag tänker fan inte skriva massa texter om hur dåligt jag mår eller sitta hemma och kutta mig med en JÄÄÄTTE stor kniv, HAHA, omg! Nej, jag är barn och jag är galen, precis som de ska va.
NUU LEEEVER VI LIVET! haha, livet leker och jag är jäkligt peppad på att inte följa med i svängarna, för jag gör mina egna svängar, går mina egna vägar. Fast än att jag inte är den som är vildast inför alla dårå och fastän att jag är feg, så är jag inte de från och med nu, nu är jag jätte modgi, haha, nä men ärligt jag ska sluta vara den fega lilla mesen som springer runt och efter alla, för de e inte roligt. Jag vill inte vara den som tar mest plats eller skryter, apsolut inte. Men jag vill vara galen och allmänt bra i någons ögon. För jag vet att jag kan. Nu är jag riktigt taggad!
jag gör vad jag vill nu och ingen ska komma och tycka illa om det.
jag känner mig så friii!


Har gjort bilden väldigt brad, så de ser lite stört ut;o


Jag vet att livet inte kommer att vara på topp hela tiden, det kommr komma dalar jag åker nerför, ha, men jag måste åka ner i dom för att kunna klättra upp igen! Jag tänker i alla fall vara glad och galen i alla lägen!!=)

hoppas ni känner likadant, för det är en jäkligt skön känsla faktiskt, haha!

Kommentarer
Postat av: bea

hej, det är tyvärr inte jag som gjort, och jag heter beatac på instagram!

2011-11-20 @ 10:02:33
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0