17 november


Nä men viken fiin bild, putar lite med läpparna också! HAHA

Sitter just nu och webbar med bästaste Gabriella! Kollar även lite bloggar och sånt man gör vid datorn. Va i skolan idag, skönt! back on track, U know!
Käkade lite amerikano pannkako innan idag, de vart väldans trevligt! fick dock bar ner två;(
I helgen ska jag till stan med GÄbbie! köpa littla juleklappar till dom som varit snela, haha, närå, men någraa julklappar ska köpas (som jag precis sa)

Det tog ganska låång tid att skriva detta inlägget, så jag webbar inte med Ella längre )jag har sagt olika namn till henne varje gång nu;P?) bara så att ni vet och eftersom att det tog så lång tid så kan ni väl lämna en liten kommentar?

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej stumpan!

på tal om julklappar så ska jag snart åka in och köpa.. Vad önskar lilla nora sig ? hihi :D<3

2011-11-17 @ 20:01:35
URL: http://hannasantesson.webblogg.se/
Postat av: filippaj <:)

gud vad sät bild ! <333

2011-11-17 @ 21:00:03
URL: http://filippajensen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0