Jag älskar er, allra bästa!

Hanna. Älskar dej till 110%, du är så jäkla bra! Sommaren 2010, bästa sommaren någonsin, de va då jag träffade dig, hade så jäkla kul, vi sket i dom andra, ägde Viken och hade de allmänt bäst, så har de fortsatt. Du är den jag snackar med och du är den som förstår. Jag vågar alltid vara mig själv, vara hur jag vill när jag är med dig. Du är stjärnan som föll från himmlen ner till jorden. Du skiter i dom andra fast det är svårt, eftersom att dom snackar en sån jävla massa skit. Jag är så jäkla glad att jag träffat någon som dig, en vän jag aldrig kommer att glömma! Har jag dej vid min sida, så skiter jag i allt annat!
Tack för att du gjort mig till den jag är idag, starkare än förr!

Gabriella. Kan snacka med dig om precis allt.Vi tycker jämt samma om allt. När vi vart små va vi bra kompisar men vi skilldes åt, sen träffades vi igen, så jäkla lycklig jag är för det. Du ledde mig in på rätt spår. Vi träffas inte så ofta, men när vi träffas så är de bara så jäkla kul! att flumma ur totalt eller vara seriös och snacka, vi kan båda. Du är min andra del, fast den bättre halvan. Gabriella & Nora i stjärnorna står det skrivet. Vi är verkligen systrar, vi har bråkat, vi har delat, vi har kännt varann länge. Jag vann mitt liv tillbaks, jag älskar dig gumman!♥

Emma. Kenny Starfighter tvilling. Jag älskar att fjanta med dig. Att garva sönder och göra konstiga grejer. De e så jäkla bra att du inte är som de andra tjejerna, som bara ska visa sitt yttre hela jävla tiden. Du är As knasig och jätte rolig. Inget slår oss när vi är ute på "äventyr" i våra snygga kläder vi bytt om till. För två år sen kände jag mig grymt ensam och misslyckad, hade knappt några vänner och verkligen ingen som gick att lita på. På innebandyn vart jag jätte feg och tyst, pinsam. När jag började på fotbollen blev jag jätte glad när du första träningen va jätte glad för att jag hade börjat. Jag är så jäkla lycklig över att jag har träffat dej! Tack Emma, för att du är som du är.

Filippa. Den som alltd är så snäll. Finns där för en jämt. Vi vart vänner när vi va små, vi spelade tennis och hade jätte kul, sen slutade jag på tennis och vi slutade vara med varann. På kalles kaviar cup så skulle jag träffa dig "första" gången "igen", vi snackade en hel del och hade jätte kul, vi va med varann ganska mycket och blev super bra kompisar! Det är verkligen inget jag ångrar, jag saknade dej super mycket när du åkte tillbaks till Paris. Nu är du här igen och allt är som det ska. Vi tycker jämt samma saker om grejer. Du är underbar och det går inte att beskriva dig. Jag LOVAR att alltid stå vid din sida!
Ellinor. Elli, när vi vart små, va det alltid vi. Systrar, föralltid. Så grymt många och oförglömliga minnen jag har med dej älskling. Att fått vara din vän betyder grymt mycket, min räddare i nöden. Du är så jäkla bra och gör som du vill. Stockholm, Skansen, kommer du ihåg? vi gick runt med våra apor, våra bästis-apor. Fast vi har glidit isär, grymt mycket, jag saknar dig, jag saknar min tvillingsjäl, du är den som håller mitt hjärta helt. För två år sen fanns det inget annat än du. Min ängel, jag älskar dej så grymt mycket! Vi måste ses snart, bara vi, ha en "sleep over" i din stuga och göra sånt vi gjrode förut. Elli, kommer du ihåg när vi skulle bygga en båt? HAHA. Mina minnen med dig,  jag kommer aldrig att glömma dig Elli.


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

Vill du få chansen att visa upp din favorit outfit inför 900-1000 läsare / dag ?:D

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/november/tavling.html#comment

kram!

2011-11-13 @ 18:20:16
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Hannisen

aw, min finaste vän!

vet du hur mycket jag älskar dig asså? för det kommer du nog aldrig förstå!

JAG ÄLSKAR DIG!

mer kan jag inte säga hjärtat för du är obeskrivlig! <3

2011-11-13 @ 18:43:37
URL: http://hannasantesson.webblogg.se/
Postat av: Ella (L)

älskar dig mer än allt !



// din andra halva <3

2011-11-13 @ 20:33:26
Postat av: lovisa /foto

sv; Är det fortfarande så eller har du fixat det? (att dina bilder skärs av), jag ser ju bara till så att #content är mer än 700px bred (alltså om jag ska ha 700px stora bilder), men dina inlägg ser ju stora ut så isåfall vet jag inte vad som är problemet. Jag skulle fibbla lite med padding inne på #content!

2011-11-14 @ 13:55:31
URL: http://lefoto.blogg.se/
Postat av: lovisa /foto

sv; Är det fortfarande så eller har du fixat det? (att dina bilder skärs av), jag ser ju bara till så att #content är mer än 700px bred (alltså om jag ska ha 700px stora bilder), men dina inlägg ser ju stora ut så isåfall vet jag inte vad som är problemet. Jag skulle fibbla lite med padding inne på #content!

2011-11-14 @ 13:55:31
URL: http://lefoto.blogg.se/
Postat av: sɑɴɴɑs ʀυм

Sv; svarar inte på designfrågor, du får kolla bloggtips.

2011-11-14 @ 16:14:10
URL: http://sannasrum.se
Postat av: ANNA'S FOTO

Sv: hmm det beror ju på vad du vill fota med 50mm 1.8 kanske? :)

2011-11-14 @ 17:17:59
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0