lyckligast i världen, jag ber inte om annat !

Tjenare ! Är sjukt trött och lite irriterad.. lätt retad..
Skolan vart helt OK, hände inget speciellt, är bara sjukt trött på skolan, dag in och dag ut, samma sak varje dag? seriöst, är det så här livet ska vara? Födas, börja på skolan, lära sig en massa, skaffa jobb, jobba tills man blir 70 DÅ får man slappa, sen dör man ? händer det inget mer, varför måste man lära sig all denna skiten ? . Som ni hör så är jag ganska irriterad på allt och inget.
Men efter skolan stack jag bara hem, och här sitter jag nu, ska snart börja plugga matte, spanska & svenska... tråkigt++
funderar också på en sak. Som jag inte vill berätta här. Tänker heela tiden på allt som är så sjukt svårt, Ska snacka mer med Mika ikväll "about that thing"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0