Super kulig helg!♥

Har haft en toppen helg!
igår va det sovis med Emma, Filippa & Lollo vi flummade som vanligt(H) sen imorse stack vi till Jacob där Fredde också va, sen kom typ asmånga, senare stack jag, Emma, Filippa, Lollo, Jacob, Fredde & Fredde till cafét och fikade och sen spela vi innebandy:P
haha jag och emma flumma ännu mer då, bara för att vi gillar att leka kenny starfigther och fäktas(S?) och skojja haha höll på att skratta sönder!

fett lyckad helg!






hihi molly



älskar att det va så varmt så vi bara kunde gå i en tröja=d (skönt)



sötaste Emma♥






Kommentarer
Postat av: emma ♥

Bara för jag hatar bilden längst ner :) ♥

& för jag är sjukt smäxxig på den andra bilden på mig ( när vi körde innebandy ) ♥

kände mej ju sjukt cool, jag satt ner där & bara " Yeaah" ;pp ♥

Sen tyckte jag vi var sjuukt heta när vi klädde ut oss ;) ♥

Haha, fatta kul vi hade , puss på dig :* ♥

Jag älskar dej bästavän ♥

2011-03-07 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0