Smile, it looks good at you



Bild på älskade laget, från förra året!

Idag åker jag till Göteborg med laget, som det står om i inlägget nedan!
Ska bli så sjukt kul, taggar till Liseberg och Atmos fear, någon som har åkt den? lust att berätta hur den är?
Ska träffa laget på skolan kl 14.00 då åker vi! Ska vara där tills på Söndag.
Har packat klart väskan, nästan. Har lite små grejer kvar. Kommer ha med mig mobilen, så kanske det dyker upp ett inlägg här någon gång i helgen, ska också fixa några tidsinställda^^, vad jag nu ska skriva i dom, haha.

Föresten, 16 dagar kvar till min födelsedag !

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag har åkt den , den är SÅÅÅÅÅ LÄSKIG !<3

2011-06-02 @ 17:27:12
URL: http://kajsaolsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0