Midsommar

Tror bloggpausen får sitt slut nu, mår bättre nu och har insett att det är bättre för henne och att hon alltid finns i våra tankar och vi i hennes, det går lite upp och ner faktiskt ena stunden är jag skit ledsen och andra mår jag "bra", men jag är glad nu för stunden, inte för att hon är borta utan för att jag har fått växa upp tillsammans med henne!=)
Vi kollade på fim från när vi vart små, då pappa filmade Asta och vår gamla katt Nisse som låg och myste med varnn, sjukt gulligt!



Idag är det midsommar om någon har missat det? Jag ska till Torekovoch träffa några sommar kompisar=)
Senare ska vi ner till byn och vara där, super mysigt! Har nog aldrig firat midsommar där, eller jo kanske när jag vart liten.
Senare när jag har fixat i ordning mig ska jag fixa MASSA tidsinställda inlägg som kommer komma under veckan när jag är på stadium sports camp! kommer antagligen komma lite mobilinlägg också!



VILKEN KAMERA TYCKER NI JAG SKA TA MED MIG? DEN "STORA" ELLER DEN LILLA DIGITAL KAMERAN?
Kan ju vara smartare att ta med den lilla, men jo, jag gör nog det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0