Jag saknar och älskar dej nu, då & föralltid!

Kom tillbaks det är allt jag ber om!
Jag kan inte förstå det, när det knackar
på dörren, så känns det som om
du ska skälla, man är beredd att
säga att du inte ska det, men det kommer
inte något skällande och jag kommer ihåg.
Jag vill ha dig här och nu och föralltid!
Jag vet att detta va de bästa för dig,
men jag vill inte, det var bara en dröm,
pappa är bara ute och år med dig nu.
Tårarna tar aldrig slut, jag sitter inrullad i täcket
i en stol och kollar upp mot himlen
där du är, kanske ser du mig?
kanske hör du mig?
Allt jag vill är att ha det som förut, att
ha dig nära mig, på kvällen när du kommer
in och ser ifall jag sover och slickar mig i huvudet,
När du busa, fu va den bästa hunden någonsin!
du är den bästa!
Tack, för allt! att jag har fått dela mitt liv med dej!
det har varit underbart!
Det är därför jag är så sjukt ledsen
jag vet att jag aldrig kommer få se dej igen, bara i mina tankar
jag tittar i din korg och ser att du är borta
men du du fick en underbar död,
du dog lycklig rakt ner i våra knä, med din
familj runt om dej. Men jag saknar dej!
den där jävla deabetesen du fick så
plötsligt, för nån vecka sen vart du helt frisk, nu
är du borta. Det känns fel, det känns som du fortfarande
finns kvar här hos mig, hos oss.
Men jag vill inte bli påmint, jag tänker på det själv
jag vill inte snacka med någon som inte
vet.

Det är de att jag vet att jag aldrig kommer få
träffa dig igen, och att det kom så
plötsligt, en natt sen vart det svart.
Kom ihåg, att
JAG ÄLSKAR DEJ, ASTA!
Rest in peace!

Jag saknar och älskar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0