tonight

Okey, sista tråkiga inlägget nurå. Har äntligen fotat lite bilder, dock inte särskilt många, men fler ska de bli. Har bara inte tid just nu.

Idag vart det skola som vanligt, hände inte särskilt mycket idag heller. Jag är bara lite smått rädd för vår lärare:s hon e läskig men snäll... Och vår andra lärares röst, fyfan, seriöst jag får fett ont i hududet det skär sig i hennes äckligt ljusa röst:/ Gustav luktar JÄTTE gott, Abercrombie&fitch perfymen^^, Hade gympa idag, glömde mina strumpor och kunde inte komma in i hallen så jag fick gå utan strumpor:.(
oj, gammal bild ?
Italien bilderna kommer ikväll, det lovar jag. Det är bara pappa som är fett seg... typ kl 11 säger han att jag måste gå och lägga mig :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0