mys kväll med linn:)

Nu har jag beställt pizza ska snart hämta den och sen sticka till linn och kolla film och mysa. Får gå hem ganska tidigt eftersom de är cup imon och jag vill gå upp tidigt för vi ska va där klockan kvart över åtta!! helt sjukt en söndag menmen vad gör man inte för fotbollen? aja får väl sticka till pizzerian nu då:/

haha jag är liv rädd för katter (vissa) och idag när vi skulle sticka hem till filippa så va de en jätte läskig katt som bara gick emot mig (den va svart iiuu) och jag blev typ liv rädd och bara cykla allt vad jag pallade och olga och filippa fattade inte vad jag höll på med:PPP hahah ella.... fattar inte hur rädd du skulle blitt?



jag kom på att jag har glömt att visa min jacka jag har köpt:


dada haha

vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0