gården:PP

Nu är jag hemma från gården. Först kom jag dit och de va typ inga tjejer så jag va bara med jacob, c-d, k-o och typ jagge:P kul vi spelade pingis och snackade, sen kom hanna, jojjo, nici och alma KUL vi typ gjorde inte så mkt mer än spela pingis haha tycker jag blivit ganska bra faktiskt. Sen kl 9 va vi tvungna att sticka hem så jag hade selle med elliot och philip f, philip skrämde upp mig så himla onödigt fast jag blev inte så rädd, sen nu sitter jag här vid datan och ska kolla på idol, asså de finns typ inga bra i idol! kanske e för att jag inte sett dom men ändå.

hajdå!


bilderna från f, e och o som fixar ordning sig inför halloween fest kommer också snart:PPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0