foto kväll med ella!<33333

Vid fem så ringde ella och frågade om vi skulle sringa och de behövde verkligen jag. När jag kom till henne sprang vi ganska långt inte jätte för varje gång vi sprang förbi ett fint ställe ville vi bara fota de så vi sprang hem och hämtade kamera och fotade lite tills jag skulle hem och här är bilderna!













'







Jag älskar dejj ella så du kommer aldrig att förstå de!!!!<3333333333333
kärlek till dig ella!






nu ska jag kolla på "välkommen åter" har i sett de? verkligen min humor haha "detta är ett kundmeddelande, varuhuset öppnar om en timme" hahahhahha *garv* men ni får att de gött helt enkelt.


kramizar

Kommentarer
Postat av: Neha

Härliga bilder:D

2010-10-12 @ 22:13:58
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0