WHEN TWO BECOMES ONE

Har precis färgat håret.. vet inte vad jag tycker om det, men vi får se imorron!
Det är ju även fredag imorron och sista dagen innan lov, herre så skönt, men är lite bitter på dom som redan har fått sitt lov...-.-.-.-.--.--.--.-.-- 
Hade krig här hemma imorse, om ett puder, blev halvt ihjälslagen av min kära syster.. känns bra. Vi alla fick ett nytt puder av mamma, så de blev väl bra tillslut. Har dessutom haft sjukt ont i min lilltå, den är typ sönder nu. (Fan va mesigt och bah - hej, jag kan inte vara med på idrotten idag, jag har stukat min lilltå!, man bah -Whut,nolla typ. Eller något sånt)
Jag ska i varje fall sova nu, kollade även på "Portkod 1321" på svt, ganska bra faktiskt! 
Babblar på om ingenting just nu känner jag, så godnatt på er alla!
 
Bild från när jag och Filippa fotade, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0