Klyftig rubrik, helgen

Har glömt att berätta om helgen. 
På lördagen va jag med Elin, Olga, Fredde, Filippa och Jacopo på bio, vi såg filmen Ted, riktigt bra enligt moí. De va dock några as jobbiga killar som satt bredvid oss och typ försökte snacka och kasta popcorn, haha, sen efter bion så va vi tjejer på toa sen när vi kommer ut så står Fredde & Jacopo och snackar med dom killarna, dom hade typ sagt (läskiga killarna) bah - Varför spelar inför era tjejkompisar? vill ni ha stryk? vi tar de där ute. HAHA och sånt, så en vakt fick skicka ut dom. 
På kvällen va vi alla hos Filippa o Fredde, hade de aas kult. Vid typ 01.00 bakade vi chokladbollar och jag var allmänt speedad som jag alltid blir efter midnatt, kanske en aning jobbigt för dom andra... Jag blir verkligen HELT speedad, vet inte varför egentligen, om det är något jag äter kanske? haha, men sen låg jag o Elin och garva typ hela natten eller nåt, haha. 
 
I söndags var jag på konfa- gudstjänt, ska gå varje vecka.. ganska skön stämmning i kyrkan om man är trött, ska försöka sova nästa gång, as skönt ju!
 
 
Jag gjorde dom fina chokladbollarna, Olga gjorde en ful pannkaka, skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0