Kalles Kaviar Cup 2012

Jag åkte upp tillsammans med Lollo och Emma på onsdagen, när vi kom fram spelade vi match, senare va vi ute vid skolan där vi bodde på kvällen och sånt.Torsdag: Vi spelade tidig match och senare en till tror jag?, vi grillade och spelade minigolf på solvik senare va vi vid skolan, där jag såg en dödsnygg kille.... och jag vet inte vad han heter så kan inte adda på fejjan........ Fredag: vi spelade matcher, kollade på andra matcher vid planerna, hade de roligt och massa såånt. Lördag: vi taggade för fullt till kvartsfinalen i A-slutspel, vi förlorade och de flesta åkte hem tyvärr. Men jag, Olga & Elin fick en egen stuga att bo i på solvik, as mysigt! de vart några andra där också som vi träffade på solvik. Vi käkade pizza och blev ur rädda för ett kryp på natten, så vi fick gå runder och sova ute en stor del av natten... åkte hem tidigt idag och är super trött, så de blir en tidigt kväll för mig inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0