Let the sunshine in

Fredag. Vaknade vid halv ett. Gjorde pannkakor till frulle. Har varit sjuk idag, eller jag är sjuk, dock är jag frisk imorron! i helgen ska jag "spela" laserdone med nåra fina vänner, vet inte så mycket om det, men de kommer bli fett kul! Har gått runt i min juicy hela dagen och bara segat, redigerade nåra bilder innan, som pappa sedan tog bort..:/ Så jag skiter i att redigera dom och lägger upp dom som dom är:( Bara en som fick vara svartvitt:)
Bilderna är från när jag, Emma, Ebba, Elin & Olga sov över igår!

Kommentarer
Postat av: sonja

Hej, jag såg att du kommenterat jdphotos blogg och frågat om hennes kamera var bra. Jag har samma kamera och den SKITBRA! Du måste köpa den, haha :D

Fin blogg!

2012-01-07 @ 11:59:25
URL: http://zlokka.blogg.se/
Postat av: Elin

NEJ VA FUL BILD PÅ MIG!!!!ser lite ut som jag har brunt hår, haha;p

2012-01-07 @ 17:40:28
URL: http://byelinberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0