Det är en mössa, den är inte värd ett liv.

Tycker själv att HPI-mössor är dösnygga, men jag skulle aldrig kunna ha en när man vet vad som ligger bakom den där bollen. Djur-plågeri. Blårävar lider och slås i sönder bara för att folk ska kunna få sin jävla mössa. Sjukt.
Själv köper jag mcyket hellre en mössa med fejk päls, kanske inte lika snyggt men såå mycket bättre mot djuren, och vissa säger att "varför får man döda grisen till exempel, den äter man ju" ja, precis den äter man för att överleva vad jag vet så äter man inte en blåräv? den sliter man av pälsen på och låter dom bo på varann i små nätburar, hemskt! Och snälla kom inte och säg att n måste ha den på grund utav att ni redan köpt den, ni visste redan när ni köpte den vad som låg bakom.förstår mig inte på folk som är vegertiana (vet inte hur de stavas) som ändå går runt med äkta päls-mössor??


...
................

HA DE BRA !:D

Kommentarer
Postat av: Emma Björklund

TACK ! nora, äntligen någon som fattar. Skulle aldrig få för mig att köpa dom fast jag tycker dom e snygga, helt jävla sick på att vi bara vill ha !

Fin blogg btw^^<3

2012-02-25 @ 21:47:01
URL: http://emmajosefines.devote.se
Postat av: Em

Vad fan tänker folk med?!

Döda oskyldiga djur för en mössa, har lust att döda dem just nu!

Bra skrivet Nora! <3

2012-02-26 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0