Hope you understand what is being said

Enbart pinsamt. 
Dagen började med amerkanska pannkakor, åh vad sugen jag blev när Marre pratade om de igår i skolan. Efter de åkte jag tillsammans med Elllzzz & Olgzz till danshuset i Helsingborg för att prova på dans dock vart de nog inte något för mig, täntke prova balett men de vart väldigt lång tid mellan danserna så vi stack hem, glömde våra skor där... Träffade Ebbzzor, Em & Filippa vid bryggan, Jag, Elin, Olga & Ebba simmade ut till flotten tillsammans med några grabbz, dock är jag & djupt vatten (de va inte ens så djupt vatten?) inte bästa vänner... Filippa & Emma skulle åka med Filippas båt (den lilla, inte den stora hah), vi satt kvar inne i hamenn och snacka och sånt sen stack vi hem och ikväll ska vi alla träffas igen och käka gotteligott ute på flotten, får se ifall vi kan åka med Filippas båt eller om vi simmar, blir myyyzz båda delarna! 
 
En Fezztlig bild på mina fina vänner, Elin & Ebba som bland annat va med idag, ni är bästliga! 
 

Kommentarer
Postat av: Siri :D:D:D:D

vet att jag spaamar lite men RIIIIIIIIIING FÖR I HELVETE !

harree <33

2012-08-19 @ 14:42:40
Postat av: A PHOTO STORY - Elin Fredriksson

Åh vilken fin blogg du har! :)

Svar: Tack såå mycket! :)
Nora

2012-08-21 @ 22:24:55
URL: http://aphotostory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0