5 Sanningar

Jag hatar mjölk... så äckligt, dock länge sen jag drack de, men nej det är inte gott till något!
 
Jag är värsta Bessewisser, jag måste rätta typ hela tiden när folk t.ex säger data (DatOR, heter dee förfan), totte (hårsnodd, toffs), dåligare (säämre heter de!).... och såånt
 
Jag klarar inte av att äta en macka med smör, knäckebröd går bra och typ rostad macka (så att de smälter) men annars... Usch!

Jag är för tilfället kär...
 

Jag är numera en "beliber"... hihi, inte galen men han är så braaa!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Totte/toffs har dock med dialekt att göra typ som rullenör/skottkära ;)

Svar: jag veeeet, men ändå bara ett exempel ! :P
Nora

2012-08-28 @ 15:17:42
URL: http://ebbaeriksson.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0