Pancakes:P

Har precis kommit hem från skolan, riktigt chill dag:P imorgon blir det riktigt najs, för vi har mentorsdag, vi börjar klockan 9 och slutar kl 2=D och vi ska äta glass och göra "roliga aktiviteter" typ staffett säkert, väääääldigt roligt**
Men nu gör jag pannkakor, som jag senare ska äta när jag gör matte, ska också försöka få mamma att åka med mig till väla senare för att köpa en suuuper snygg bekini jag sett ! och ett par shorts kanske, eftersom jag bara har ett par.


vill ha !! (dräglar)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; ja det gör jag :)



Jag beställde den från TV:n :)

Den kostar 700 kronor(:

2011-05-12 @ 19:01:39
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0