One piece !

Är riktigt sugen på att skaffa mig en one piece ! tänk att krypa ner i en sån, efter en varm dusch, eller bara på kvällen framför datorn !, när man är sjuk. Vill verkligen ha en. Ska "prata" lite med mamma och pappa, vill ju inte betala hela själv. dessutom fyller jag år snart!

Klicka på bilden för att komma till deras hemsida!



Skulle vilja ha en av dessa, den första ser så himla mysig ut, men den andra är ballare^^

VILKEN TYCKER NI? OM JAG SKA KÖPA

den som killen har på sig, finns också till tjejer !

Kommentarer
Postat av: ellen ♥

den bruna tycker jag :) <3 Den "usa" var riktigt ball men jag tycker den bruna ser mysig ut :) <3 Den skulle jag valt iaf :d <3<3



puss!

2011-05-20 @ 16:34:34
URL: http://ellenstefansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0