Hope you understand I'm in love

Tjenare ! Idag har jag som sagt fixat mitt rum, som ni säkert redan vet (om ni läst de andra inläggen). Nu är det snart klart, få ta resten imorgon, vet inte när "tapeten" kommer upp på väggen, men det lär jag väl märka. Har inte gjort något annat än att fixa rummet idag, har haft sjukt tråkigt, men ändå liite kul.
Imorn ska jag fixa klart rummet och sen fota, för det har jag JÄTTE lust för!
Nu ska jag kolla lite bloggar.... och sånt, senare ska jag väl gå och sova... är trött, men har ingen lust för att sova, jag vill att något ska hända men det kommer det ju ändå inte att göra, så det kan jag bara glömma.
Men ni får ha det riktigt Najsiigt^^ Så bloggar jag mer imorgon.
Jag hittade min gammal digital kamera idag, sjukt gammla bilder, från klass resan till exempel, riktigt kul att se om bilderna, hade verkligen glömt jätte mycket !
Har verkligen inga nya bilder ! kameran är typ tom på nya bilder, lika så med datorn... tråkigt!
Sommar minnen !!
bild från: Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0