She is on her way.

Helluu, Idag vart det den sista "riktiga" skoldagen, imorgon är det elevshow, äta glass i hamnen och städning och det är pannkakor, glass och korv i skolan, som lunch dårå. Blir en rätt så chill dag^^
Sen på onsdag är det avslutning, tycker själv att vi slutar alledes för sent!

Nu har jag i alla fall köpt det jag ska ha på mig, blir en ganska tråkig "outfit" ett linne, typ blus linne och ett par mörkblå (eller annan fårg) chinos shorts och kanske lite smycken. Hade först sett en super fin klänning inne på kappahl, men den fanns inte i min storlek=( Ska nog köpa den en annan gång och se om man kan sy in den eller något.

Nu ska hag nog kolla lite på film eller något, ska i alla fall slita mig bort från datorn.


Kommentarer
Postat av: Ebba [fotografi]

Sv: Javisst, säg till när du länkat mig så länkar jag till dig! :)

2011-06-14 @ 21:23:00
URL: http://ebbafotografi.blogg.se/
Postat av: Ebba [fotografi]

Har lagt till dig också! :)

2011-06-14 @ 22:28:03
URL: http://ebbafotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0