I MISS you

Sitter och lyssnar på musik (haha, har försökt skriva det lite snyggt, jätte länge, men de blev inget av de...) Har varit i skolan idag. Jag , Mika, Gustav & Philip hade skitkul när vi skulle göra ett rollspel på SO:n haha, kissade nästan på mig, fan va kul det va!
När jag kom hem skulle jag städa mitt rum, men glömde naturligtvis det och satte mig vid datorn... men städade faktiskt lite, men sen somna jag och vaknade senare vid 8, sov i, aa jag vet inte i hur många timmar.

Har också räknat ut att det är exakt 10 dagar kvar till min födelsedag!^^


Bild från i somras, Torekov, saknar de!

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg! :)

fråga gärna något i min frågestund, kram!

2011-06-09 @ 11:33:50
URL: http://whosthatchic.blogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO

Sv: haha! :) känns helt okej för min del, faktiskt! :) men vi börjar ganska tidigt igen så det jämnar nog ut sig... :)

2011-06-09 @ 12:22:38
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0