MITT TVÅTUSENELVA !

Detta är vad som har hänt under mitt 2011!


Året började med en skidtur på Vallåsen!

Hade fotodag med Nici, precis när vi fått våra kameror!

Började på Fotokurs


Jag åkte till Paris, åt en massa crepés! muums!


Jag har fotat en massa! bland annat Mika, vilket blev helt rörigt bland mina inställningar..:/

Gick upp extremt tidigt en morgon för att fota med Ebba

Sov på gården, eller sov och sov, va en natt på gården!


Adrienne kom hit till Sverige, och vi hade de bäst som vanligt! Fan vad grym den tjejen är!

Firade påsk med riktigt roliga människor!

Hade massa överaskninsfester för Olika vänner!


Sov en natt med mina finfina vänner på Filippas båt, dagen efter åkte vi hennes ribb också!:)


Hade en extremt mysig kväll med Gabriella & Jojjo på stranden!


Va i Göteborg med mitt underbara lag, riktigt härligt att sitta på en kulle med hela laget med utsikt över hela Göteborg, höra musik och skratt i öronen!



Fick skolavslutning, oväntat?

Min fina, snälla & underbara hund vart tvungen att avlivas pga sjukdom, saknar henne sjukt mycket och jag älskar henne oerhört mycket!♥ Bilden är när hon säger hejdå till sin bästis, sista dagen, så gilligt, ASTA är den svarta!

Firade Midsommar i Torekov, härliga sommarkompisar firades det med, hahahah, fan va kul de va!
Åkte till Stadium Sports camp och fick en massa nya vänner, riktigt skoj va de! Låten spelades hela tiden!

Åkte till Norrköpings skärgård där mina kusiner har landställe


Va i Ystad & träffade mina awesome kusiner & va på djurparks-läger med dom, riktigt kul!


Va i Torekov med Ebba, myste, fotade, kollade på en konstig tant på moppe, cyklade runder, badade, träffade Ove Sundberg och hans famlij!! Galet!


Åkte till Italien och va där när skolan började, kom tillbaks som en pepparkaka, hihi, fast de tyckte jag inte då;P Låten spelades i mina öron hela tiden!

Va såklart mycket med mina vänner!

Hösten kom, jag fotade lite med pappa en morgon, då på bilderna ovan;P

Jag bröt armen..:/
Nusse skaffa ett litet hus i vikens hamn där vi käka pizza och myste med barnen!:)

Jag fick gå runt i gips i 6 veckor, men med ett rosa så vart de ändå helt OK!
image descriptionimage description
Åkte till Stockholm på novemberlovet, träffade Tova & Melina som jag saknat så!

Följde med både Hanna & Nathalie till stallet!

Jag började göra video-bloggkalender, som gick skit ibland, men ibland ganska bra, hoppade över fyra luckor, bland annat, lucka nr 24...:s

Efter lång väntan så blev det faktiskt Julafton tillslut!

Jag & Ella åkte till första dagen på mellandagsrean, gaanska mycket folk, fotade dock inte där inne. Vi va först i kön och dom klippte bandet och vi bara sprang över hela väla, helt ensamma med massa folk bakom oss, ahha!
image description
min ipad & jag blev bästa vänner!(y)

Tror de va allt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

okej, jo det är väl bra! :)

Förresten just då man ska kommentera så står det såhär " tack för att du lämnar en kommentar =) " Hur gör man så? ^^

2011-12-31 @ 15:49:13
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0