will it ever be good again?

Vi förlorade tyvärr med 4-0 dom va bara 98:or och en 97:a vi är 99:or och 98:or aja nästa gång tar vi det tjajor!

efter matchen skulle ju vi till ikea fast mamma och pappa sa bah - nej det är FÖR många människor, så det får bli en annan dag, men ni kanske ser bilden när ni är där (om ni är där) det är på mig när jag va liten. Idag har jag inte gjort så mycket eller jo jag kollade på gammla filmer från min film kamera de va från när jag va i italien 2004 haha och när jag och elli va med i små stjärnorna när vi va små haha as garvade typ vi sjöng en låt från lilla melodifestivalen "kan du stoppa mig" om ni vet vilken de är? Nu ska jag, mamma och pappa till mammas och pappas kompisar de är inga barn där så jag tar med mig datorn, köper en pizza och lite nötter (har godis löfte) aja en "kvällens" outfit kommer i nästa inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0