fOTBOLL SKOLA


Idag va jag på fotboll skolan vi typ tränade fintar och körde allsvenskan, imon blire fotboll skolan igen kulkul:D just det vi hade vatten krig idag fast vi får egentligen inte de men jag, nici och lollo blev typ genom blöta haha. Efter de cyklade jag och ella hem till ella och åt toast, satt vid datorn och typ gjorde inte så mycket. Men nu har jag precis kommit hem och klockan är typ 17.55 för jag är typ väldigt trött så jag orkade inte va mer. Men nu sitter jag här och chillar med datorn.
jag har inte sagt till er att jag håller på att sammla till en system kamera en nikon d3000 och jag behöver typ 1000 till så jag får fortsätta sammla:)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0