X-MAS, 2012, WISHES
DATUM: 2012-12-06 | TID: 23:01:00 | KATEGORI: Födelsedag

FRÅN FARMOR&FARFAR

kanske två-tre tröjor från Zara (mamma vet)
 
FRÅN STÅHLS
 

UGG öronmuffar. Är på rea just nu och kosta 287:- http://www.billigauggsrea.net/240-Ugg-ÖRonmuffar-Svart-Ugg-Rea.html
Passar inte i mössa och har ofta uppsatt hår, tycker dessa är snygga och bra. Kollat på andra men dom har inte ALLS samma kvalité eller sitter skönt och är lika snygga.
 
 
FRÅN FAMILJEN/TOMTEN
 

SVARTA PALJETT UGG. tycker att dom är helt FAB! hihi, de "gör så mycke ti outfiten", jaja dom är såå snygga. Mina nuvarande är dessutom sönder. Världens skönaste skor att gå i, både i snö och på andra väder förutom regn men då har jag ju mina hunter ;) http://www.billigauggsrea.net/211-Kvinnor-Ugg-Classic-Short-Sparkles-3161-Svart-StöVlar.html <-- där är dom extra billiga, 978:- istället för 2330:- HELT SJUKT BRA!
 
 
 
 
 

ID get started kit, smink. Mitt smink är i stort sätt slut. Vi bråkar jämt om det. Detta är bra för huden och väldigt bra allmänt, kostar 799:- (ordinarie, 995:-) här- http://www.beautyplanet.se/Kvinna/Makeup/Ansikte/Foundation/Get_Started_Kit_9_pieces/prd24833961.aspx?mfr=4211&ppk=pg453
 
 

FÅRPÄLSVÄST. en av mina största önskningar. Har önskat mig en i ca ett år nu. De är vääldigt svårt att få tag på osv, men man kanske kan sy en själv eller nån sömmerska/maria? i värsta fall...
Det är en sån som Chloé schuterman har som jag vill ha, inte någon låtsas tunn sak
 
 
 
 
IPHONE MARC JACOBS BULLDOG CASE
 
tycker den är så söt, de är även av sånt man stoppar i brösten (glömt vad de heter) så mobilen går inte alls sönder enkelt. 
 
 
PARFYMER
behöver verkligen en parfym som luktar gott, har två små parfymer som inte ens luktar gott. Ett present kort på kicks skulle vara bra att köpa en riktig parfym som räcker länge till.
 
(PARFYM-BILD :P)
 
 
HOLLISTER JEANS, mörka och med några små slitningar, bootcut, denna modellen:
 

 
 
SKOLVÄSKA, den jag har nu har jag tröttnat lite på, vill ha flera som jag kan liksom byta lite efter kläde roch humör ;) Den jah har nu är även sönder efter att hedvig hade den i tyskland... kan inte stänga..;(
 
 
 
NYÅRS KLÄNNING, såg den på Topshop och blev käär, haha. Den passade också så de är perfekt, riktigt bra för nyår!
 
 
 


♥ SKRIVET AV Johanna

Hej har du beställt något från billigauggsrea-se.com och kan rekommendera sidan? :)

DATUM: 2014-01-19 | TID: 09:44:11



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?