Vi bah - YOLOO

Va heelt gallabalejsii idag i skolan, men i´m lovin it! Va i alla fall glad, även om jag kan gå liiiiite över styr ibland, kan typ inte riktigt kontrollera mig själv, lolzz. Stannade kvar på läxhjälpen och drack varm choklad med Elin, Ebba & Olga. Har nu precis kommit hem från att ha varit trampolinledare och sen även ett möte där. Vill såå gärna skaffa ett barnvaktsjobb, ääälskar barn, de är såå gossigt men kanske en liten tjej som är typ 3 och bara gullig! (hjärtögd smiley). Nu ska jag kolla på Portkod 1321 och senare dusha, sen ska jag försöka somna tidigare än midnatt! :)
 
(va tvungen att ta bort den bilden som va här, men ni kan ju låtsas att de är en as fräsig bild här!;) )
Ååh vad jag saknar dessa dagar med dessa brudz, ska försöka klippa ihop filmen ikväll, ååh vad gos de va! 
Ser dock hemsk ut, men de hör inte hit, däremot är vi oseriösa på "YOLO"-bilden... ! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Den var inte sorglig för fem öre! Besviken är jag fattar du det Nora! Du håller på och säger att den är så sjukt bra och sen när jag kollar på den så blir jag besviken!(men en sorglig och besviken röst) Åååh du måste klippa ihop filmen, fett vad gosiga dom dagarna var på slutet av lovet! Gissa vem det är! ...



Från Elin

Svar: klart det är sorligt när hans fru inte längre kommer ihåg honom!? hur hemskt liksoom???
jag ska klippa ihop den nuuuu! :)

Slutsats: vi kommer inte riktigt överens om filmen (fast vi båda vet att jag är den som har rätt ännu en gång) och nora ska klippa ihop en härlig sommarfilm och hoppas att vi inte har något plugg tills imorron! :)
Nora

2012-11-06 @ 21:35:02
URL: http://byelinberggren.blogg.se
Postat av: Ebba

TA BORT BILDEN LÄNGST NER! MIN MAGE...

2012-11-07 @ 23:35:54
URL: http://ebbaeriksson.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0