Liseberg!

tänkte visa lite mobil-bilder från Liseberg, hade inte med mig kameran ju eftersom att den va på lagning.
Vi hade det super, verkligen super. Vädret vart toppen och vi hade perfekt mycket tid, så vi hann åka allt vi ville. Jag gick med Filippa, FilippaB, Ebba, Elin & Olga, sen gick vi också med Kalle & Emil. Vi käka lunch och middag på Burger King, haha, beställde typ världens störta hamburgare, Lisebergsmealen, haha (åt inte allt)
Vi åkte Atmosfear 5 gånger, riktigt rolig va den! Balder åkte vi också nåra gånger, den värsta va nog uppsvinget fyfan, den vart hemsk.
När de andra åkte balder igen så gick jag med Kalle & Jacob för att spela på sånna choklad-hjul. Satsade 40:- men bara en bricka där jag vann, ett stort mjölkchoklad. Senare gick jag & Kalle mot Han jang (S?) där vi träffade Filippa och Elin, åkte med dom, så åkte vi balder sen också, jag & Kalle fick värsta bästa fotot, men så kunde man inte köpa det för de vart "tekniska problem". De vart as kul att åka på kvällen när de va mörkt och hela Liseberg lyste, dessutom satte dom mer fart på karusellerna, när jag & Kalle åkte rock-någonting?, sist så vart den as högt upp trodde typ jag skulle dö lite där, den typ stog upp, haha.
pomefrite vad jag har skrivit mycket nu... :s

Kalle, Jag, Elin & lite Olga med toasitts-glasögon, HAHA, föör sköna alltså!

Jag & Filippa med våra Liseberg öron som vi köpte

Filippa, Ebba, Olga & Elin i släng gungorna för andra gången shit pomefrite vad den vart läskig, satt helt blixt stilla för jag trodde att den skulle gå av annars :s

Filippa & Jag,

Alla utanför Atmosfear, fast Olga & Elin åkte den aldirg, thihi.. !

Haha bästa bilden, FilippaB, Olga, Elin & jag som dvärgar, sött! (TAGEN FRÅN ELIN)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
remember me?

E-postadress: (visas bara för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0